Google shopping w Polsce
On 14 stycznia 2015 by adminPopularność wyszukiwarki Google nie podlega dyskusji. Jak wiadomo, firma nie ogranicza się jednak do tej usługi i niedawno wprowadziła na polski rynek funkcję, która musi zainteresować wszystkich przedsiębiorców zajmujących się sprzedażą internetową. Google Shopping jest już znany i popularny w Ameryce, a pod koniec 2013 roku udostępniono ją dla ośmiu nowych krajów: Austrii, Belgii, Danii, Meksyku, Norwegii, Szwecji, Turcji i Polski.
Przeglądanie ofert sklepów i porównywanie cen może zajmować sporo czasu, ułatwieniem dla klientów ma być właśnie Google Shopping, który zbiera informacje o produktach i w odpowiedzi na zapytanie wyświetla odpowiednie oferty.
Przedsiębiorcy dostali zatem nowe narzędzie reklamy, którego mocną stroną jest ścisłe powiązanie z najpopularniejszą wyszukiwarką. Poszukując określonych produktów, klienci nadal najczęściej sugerują się kolejnością stron wyświetlanych przez Google, dlatego tak wielu właścicieli e-biznesów zabiega o jak najwyższe pozycje. Aby je osiągnąć, potrzeba czasu i dbałości o stronę, wprowadzone rozwiązanie z pewnością może te starania ułatwić. Współpraca z Google w ramach usługi Shopping skutkuje w tym przypadku wyeksponowaniem towaru. Nowy układ wyników wyszukiwania wprowadza sporo miejsca przeznaczonego dla przedsiębiorców zainteresowanych usługą. Na stronie wyświetlane są zdjęcia produktów i ceny, a więc dla klienta kierującego się podpowiedziami pierwszym kryterium może być właśnie czynnik finansowy.
Nie tylko Google Shopping
Możliwość porównywania cen nie jest nowością w polskiej przestrzeni internetowej. Z powodzeniem funkcjonują w niej takie serwisy, jak Nokaut, Skąpiec czy Ceneo. Zasada działania jest bardzo podobna, bowiem ich zadaniem jest danie klientowi możliwości porównania produktów i przekierowanie na stronę sklepu. Google Shopping wydaje się mieć tę przewagę nad swoimi polskimi odpowiednikami, że stała się bardziej zauważalna, wyniki wyświetlane są bezpośrednio w wyszukiwarce. Przedsiębiorca ma zatem coraz więcej możliwości promowania swojego sklepu i warto na bieżąco śledzić, która z nich okazuje się być bardziej skuteczna.
Archiwa
- maj 2024
- marzec 2024
- luty 2024
- styczeń 2024
- listopad 2023
- sierpień 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- maj 2020
- marzec 2020
- styczeń 2020
- grudzień 2019
- listopad 2019
- październik 2019
- wrzesień 2019
- sierpień 2019
- lipiec 2019
- maj 2019
- kwiecień 2019
- marzec 2019
- styczeń 2019
- październik 2018
- wrzesień 2018
- lipiec 2018
- czerwiec 2018
- maj 2018
- kwiecień 2018
- marzec 2018
- lipiec 2017
- czerwiec 2017
- maj 2017
- wrzesień 2015
- luty 2015
- styczeń 2015
Calendar
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Dodaj komentarz